zondag 28 november 2010

Love music

Brrr... It's so cold outside! Perfect weather for some scrapping! I made a layout with a photo of myself. This is me, one month for my 1st birthday. I'm so glad my parents took a lot of picures of me when I was little. I am their first child and I have three albums untill me fourth birthday. My little brothers don't have that much albums; the photos of my youngest brother still need to be put in an album! I have a lot of photos I want to scrap of my childhood.

Brrr... Wat is het koud buiten! Perfect weer om te gaan scrappen! Ik heb een layout gemaakt met een foto van mijzelf. Deze foto is een maand voor mijn eerste verjaardag gemaakt. Ik heb geluk dat mijn ouders zoveel foto's hebben gemaakt toen ik klein was. Ik ben de eerste en ik heb drie albums vol van mij tot mijn vierde jaar. Mijn broertjes hebben er niet zoveel: de foto's van mijn jongste broertje moeten nog ingeplakt worden. Er ligt nog een stapeltje te wachten met foto's van mij. Klaar om gescrapt te worden!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten