woensdag 29 december 2010

Imaginisce december sketch

It's a while ago since the last time I posted something. Holidays were verry busy this year! Hope everyone had a Christmas like me!
Today I'm posting my layout for the december sketch challenge of Imaginisce. I've used a photo of my boyfriend and I. We were walking oudside and of course I tooked our camera with me :D

Het is een tijd geleden sinds ik hier voor het laatst heb gepost. De feestdagen waren erg druk dit jaar! Ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad, net als ik!Vandaag laat ik jullie mijn layout zien voor de december sketch challenge van Imaginisce. Ik heb een foto van mij en mijn vriend gescrapt. We waren lekker in de sneeuw aan het wandelen en natuurlijk heb ik onze camera ook mee genomen :D























This is a detail of the gloves. I've used some shrinking plastic to make them.
Een detail; de handschoenen. Ik heb ze gemaakt van krimpie dinkie. Geloof dat het zo heet :D































Geen opmerkingen:

Een reactie posten